Про воду

9 причин пити воду

Від проблеми дегідратації нам важко втекти в літню спеку. І хоча вчені досі не дійшли згоди щодо того, скільки води в день повинна випивати доросла людина, точно відомо: пити потрібно не тільки для того, щоб вгамувати спрагу. Вода нормалізує роботу шкіри, серця і суглобів. А ще вода – неодмінна складова нашого щастя!

Чому Н2О справді є магічним еліксиром для організму?

Вода підтримує здоров'я шкіри на клітинному рівні

У шкірі налічується три шари: епідерміс, дерміс і підшкірна клітковина. Якщо верхній шар, епідерміс, мало гідратований, шкіра втрачає еластичність і стає грубою на дотик. Також деякі експерти пов'язують наявність в організмі достатньої кількості води з виробництвом колагену.

Вода підтримує здоров'я суглобів

За результатами невеликого дослідження, проведеного в 2012 році і опублікуваного у журналі Medical Gas Research, вживання води, яка збагачена воднем, допомагає полегшувати біль у хворих на ревматоїдний артрит.

Для здорових суглобів вода стає своєрідною профілактикою хвороб, "змащуючи" їх.

Вода допомагає худнути

Як підтверджують численні дослідження, вода, яку п’ють перед прийомом їжі, сприяє тому, щоб людина з'їла менше калорій. А причина в тому, що ми нерідко плутаємо голод і спрагу і їмо тоді, коли насправді організм потребує води.

Вода допомагає травленню

Вона сприяє гарній перистальтиці, а це, в свою чергу - один з ключових компонентів хорошого травлення

Вода лікує головний біль

Проте не завжди. Якщо причиною головного болю справді є зневоднення, то рідина справді допоможе. Як пояснюють вчені, нестача води в організмі призводить до зниження обсягу крові, тому мозок отримує менше кисню і подає сигнал «біль».

Збільшити своє щоденне споживання води на кілька склянок рекомендують і людям, що страждають від мігрені. Як показують дослідження, їм від цього може ставати легше.

Вода допомагає захиститися від деяких видів раку

На жаль, є чинники, які ми не в змозі контролювати - генетика, вік, стать. Але за умови ведення здорового способу життя можна зменшити імовірність розвитку деяких видів раку.

Приміром, дослідження 2011-го року показало, що чоловіки, які на день випивають більше десяти з половиною склянок води, мають на 24% нижчий ризик захворіти на рак сечового міхура. Вчені припускають, що рідина "змиває" потенційні онкогенні агенти.

Вода надає бадьорості і гостроти розуму

Під час сесії студентам не варто забувати про воду. Як показали результати експерименту 2012 року, які оприлюднив журнал British Psychological Society, студенти, які приносили з собою на іспит воду, показували кращі результати.

Вода допомагає серцю виконувати його роботу

Такий висновок зробили фахівці American Heart Association. Коли людина п'є достатньо води, серцю легше качати кров.

Вода дарує гарний настрій

Буває і навпаки - навіть зневоднення у легкій формі, втрата лише 1,5% рідини організму, спроможне викликати дратівливість і відсутність енергії, кажуть дослідники.

20 дивовижних фактів про воду

Людина не може жити без води довше тижня. Але, що парадоксально, продовжує робити все, щоб на Землі її ставало все менше.

Вчені припускають, що вода з'явилася на Землі з космосу – внаслідок кометного бомбардування. Комети, багаті льодом, стикалися з нашою планетою і залишали на ній свій «мокрий слід». Так люди отримали моря і океани.

На Землі близько 1,5 млрд км3води. Це приблизно 800 трлн олімпійських басейнів.

Якщо всю цю воду рівномірно розподілити по поверхні Землі, то її глибина буде дорівнює 3700 м.

97% води на Землі – солоні.

Полярні льодовики вмістили в собі 2,1% всієї води на Землі.

Вода є другою найбільш поширеною молекулою у Всесвіті після водню.

Найбільш величезну хмару водяної пари виявили вчені НАСА поруч з чорною дірою в 12 млрд світлових років від Землі. У ній міститься в 140 трлн разів більше води, ніж у Світовому океані.

Антарктика вкрита льодом вже більше 30 млн років.

У організмі людини вагою 70 кг міститься 42 л води. Ця величина не є сталою і змінюється упродовж життя. Так, людський плід складається з води приблизно на 95%, новонароджена дитина - на 77%, а доросла людина - на 60-70%.

Кожна людина випиває близько 1 м3 (1000 л) води в рік.

Вода при замерзанні має унікальну здатність розширюватися, якої позбавлені інші рідини. Це має вирішальне значення для життя: озера і річки замерзають зверху вниз, тому навіть в суворі льодовикові періоди на Землі завжди існувала рідка вода.

Гаряча вода замерзає швидше, ніж холодна. Це явище називають Ефектом Мпемби, але причини цього явища невідомі.

Щоб виростити кавові зерна для однієї чашки кави, необхідно 200 л води. На 1 кг яловичини йде 15 000 л води, на 2 шматочки хліба - 100 л, а на сир для одного бутерброда - 65 л.

Менше 1% води на Землі придатні для пиття.

За день із крана, безперервно капаючи, може «спливти» в трубу до 75 л води.

Більше 80% стічних вод не переробляються.

Сьогодні близько 400 млн осіб проживають в регіонах, де немає регулярного доступу до питної води.

⅔ води